Kirjoittaja Aihe: 309 tallista tielle  (Luettu 13692 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Demosta

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 84
Vs: 309 tallista tielle
« Vastaus #90 : 27.09.2021, 09:20:01 »
Koneesta tuli vielä kansi käytettyä irti ja koneistamossa laskettavana. Puristukset olisi jäänyt tuolla kannella ja tu3m koneen männillä niin mataliksi, ettei olisi ollut ollenkaan hyvä. 106 xsi mäntiä katselin ulkomaita myöten. Uusia, käytettyjä, tarvikkeita, mutta ensimmäistäkään täyttä settiä ei löytynyt niin plaanaus viimeinen vaihtoehto joka käytettiin.

No, kansi kasattu säädettävän nokkapyörän kanssa ja nostettu paikalleen. Pikkuhiljaa asetuksia etsitty ecuun, ja auto on käynyt tällä uudella kokoonpanolla jo, toki toistaiseksi vielä ontuen mutta käynyt kuitenkin. Tästä hyvä jatkaa perussätöjen kanssa. Ja asiaan enemmän vihkiytynyt henkilö saa hieroa bensa ja sytyskartat sitten kohdalleen jahka sen aika on.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 591
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: 309 tallista tielle
« Vastaus #91 : 27.09.2021, 15:55:59 »
Hyvä juttu, laitahan fotoa. Säätyvät nokat on juuri tuunattu erään kaverin 407 V6:een. Oskilloskoopilla katsottiin kanttiaaltoa.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 802
Vs: 309 tallista tielle
« Vastaus #92 : 28.09.2021, 21:01:17 »
Hyvää tekemistä Demosta.
Seuraillaan...
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort 1.3 -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88, Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona. 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04, 508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11, 508:n aikaiset II-autot:Transit -03 ja -07
NYT: 405 Mi16 -92, 2008 1.2 aut. -21 ja Boxer L3H2 163 -19
Pojalla nyt: 206 RC -04

Demosta

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 84
Vs: 309 tallista tielle
« Vastaus #93 : 04.10.2021, 10:40:34 »
Todistetusti tallista ulkona. Ja vielä omin voimin :D seuraavaksi siistimistä konehuoneessa, kaasuvaijerille rakentaa kiinnitys vähän loivemmaksi, lattian pesu sisäpuolelta ja sisustan kasausta, että saa mahdollisuuksien mukaan valmiiksi moottorinohjaimen säätöön.

Kyllä vain on omasta. Mielestä heti tekniikan jälkeen seuraavaksi paras päivitys tuo GTI puskuri. Tuo sen verta kivasti näköä. Voi olla että leveät kylkilistat jää laittamatta, kun ei kiinnitysnastat osu kylkiin ja oviin kohdilleen.eikä toisaalta viitsisi millään jytyllä Massalla liimata kiinnikään, jos vaikka joskus pitäisi saada irti. No, mietitään mietitään.


« Viimeksi muokattu: 04.10.2021, 10:46:21 kirjoittanut Demosta »

imaS

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 641
Vs: 309 tallista tielle
« Vastaus #94 : 04.10.2021, 19:28:21 »
Laita ne kylkilistat ennemmin kaksipuoleisella teipillä kiinni. Niitä löytyy tuohon tarkoitukseen monta eri laatua. Liimamassalla ei pitäisi kiinnitellä mitään minkä haluaa ehjänä irti.

Harvoin näkee enää 309 malleja, etenkään noin siistinä.  :)
405 Mi16x4 -90, 406 Coupé V6 -01

Demosta

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 84
Vs: 309 tallista tielle
« Vastaus #95 : 04.10.2021, 20:48:01 »
Laita ne kylkilistat ennemmin kaksipuoleisella teipillä kiinni. Niitä löytyy tuohon tarkoitukseen monta eri laatua.

Sekin on kyllä hyvä vaihtoehto, täytyy katsella tarjontaa, että millaista paksumpaa kaksipuoleista teippiä löytyy.  :)
Haasteeksi muodostuu listan muoto, ei ole paljoa pintaa joka on kylkeä vasten. Vain ohut, pari milliä leveä listan reuna.  :)
« Viimeksi muokattu: 04.10.2021, 20:54:56 kirjoittanut Demosta »

Miihhali

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 180
Vs: 309 tallista tielle
« Vastaus #96 : 15.06.2022, 22:14:47 »
Mitenkäs tämä on edennyt?
Peugeot 307 SW HDi110 2003
Peugeot 605 2.0 16V "SV" 1996
muutama purkuauto (407sw + 2x307sw + 3x605)