Oon pitäny lähes kaikista omistamistani autoista huoltopäiväkirjaa sisältäen turhaa tarinointi ja matkan varrella sattuvia kommelluksia jne.
Alotetaan vaikka sillä miten tähän autoon päädyttiin. Poitsu ajo kortit amiksessa 17v ja 18v sillä kaikki kirjaimet paitti D se etti ittelleen autoo ja seuras useampaa just leimattua vehjettä nettiautos toris jne. Osti sit 990e citroen xantian 170t ajettu vähä klommonen konepelti mut ajaahan sillä.
Edellis talven kävi koulus ja työssäopis ilman lämmitystä ja aina käymään heti ja lämpöö riitti ei murheita. Bensaa alle 10 satkulle ja tuli kevät teetettiin liikkeessä jakopää osineen 350e ja auto muuttu vaan paremmaks kun remmi oli venyny. Tietty se vedettiin ihan tonttiin ja 17 vanteet alle ja minäkin jo ajoin sillä, täähän on ihan paras ajaa mitä oon koskaan autoo ajanu ja viä joku ranskalainen. Noo siitä sit autoo ettiin itelle kun alko veronkiertopakuilu kyllästyttään kun ilmat viileni, uudempi c5 hdi automaatti joo ok mutta maalit irtoo ja lasin nostimet hajalla sekä vähän ajetut on kalliita. Kävin kattoonki muutamaa mut ei. Xantiassa leima ja alapallo sekä etulevyt korjaamolle 150e ja taas saa vuoden ajella. Edelleen ettin itelleni citikkaa tai ehkä pösö 406 koska xantian kanssa jakaa pohjalevyn. Sit 22 vuoden tokavika pv lähettii kattoon ja tehtiin heti kaupat kun se kohdalle osu.
Miten lisään kuvan?
Peugeot 406 2.0 executive automaatti
Ajettu 126t 1 omistaja perikunta myy
Ainoo kuva jonka oon ehtinyt ottaan on hakumatkalta mittaristosta. Ei oo noin vähän ajettua omistettua enkä uskonu että sellaista onnistuisi ostamaan.
Just äsken kävin kaivaan sen ulos lumihangesta pidin tunnin roikassa ja täräytin käymään.
Jos tässä päivystystoiminnan välissä ehtisi vähän fiilisteleen ja ottaan kuvia autosta itelleni, vois tännekkin laittaa kuvaa. Rekkaria niissä kuvissa en näytä, volvon kanssa kävi ikävästi ja jäin foorumihommista kokonaan pois kun joku jonneporukka alko häärään auton luona kun ensin luki foorumilta auton speksit.