1,8 litraisessa oli ongelma, että kesällä sammui kuumana. Kaasuläpän asentotunnistun vaihtoon, samoin tyhjäkäynninsäätömoottori. Aina mukamas toimi, sitten vaihtoon polttoainepumppu, samoin ecukotelossa ecun vieressä oleva säädin (mikä se sitten olikaan), vaihtoon myös lämpötilareleet. Sain ohjeita vaihtaa ilmamassa-anturi, muttei sitä löytynyt mistään. Lopulta joku vastasi tällä palstalla, että se on imusarjan alla. Peilin avulla se löytyi moottorin päällä rönöttäen kuin tavallinen moottoriperverssi. Tarvitsin kaksi eri 10mm avainta, joissa lenkki hieman eri kulmassa. Siis kummallakin pääsi vuoronperään puolikkaan lenkin hamnasvälin 1/24 osan, kunnes pyöri sormin. Vika korjautui ainakin tässä 1,8 16v moottorissa. Ei enää sammuillut helteellä.