Jep, eli irroitin tuon kaasupolkimen asentotunnistimen, ajatuksena oli purkaa se. Tarkempi tutkiminen kuitenkin paljasti että liimatäppien alla on kaksi torx 20-25- tai 27 kokoista ruuvia, keskitapilla, lisäksi vaikutta siltä että säätimen mukana tuleva tukipelti täytyy irrottaa että ruuvien irrotuksen jälkeen asentotunnistimen jousen jännitys voidaaan vapauttaa. Tod. näk. kannattaa tehdä siten että kun ruuvit avataan ja pidetää samalla kiinni tunnistimen ns. rungosta ja päästetään jousen jännitys pois hitaasti jottei mitään osia sinkoile hukkaan. En saanut kitenkaan avattua ruuveja kun työkalupakki oli töissä. Heiluttelin, rämppäsin ja kopistelin säädintä, että mahdollinen pöly lähtisi liikkeelle. Asensin säätimen takaisin autoon ja nollasin vikakoodin. nyt on menty jo yli 500 km ilman vikakoodin herjausta. Laitan viestiä tänne mikäli ongelma palaa. Jolloin myös kuvat säätimen purkamisesta liitteenä.