« Vastaus #43 : 03.01.2016, 21:24:38 »
Ketjukone. Turboversiossa ketjunkanssa enemmän ongelmaa, tässä vaparissa ei niinkään. Vesipumppua jos ei ole vaihdettu voi alkaa vuotamaan noilla kilometreillä. Kytkimestä painelaakeri voi hajota 150tkm jälkeen, mutta kyllä noilla on 200tkm ajettu alkuperäisellä. Kytkinremppa merkkiliikkeessä n.700€.
Jarrut yleensä loppu noilla kilometreillä. Jos en väärin muita niin ihan kiinteä vauhtipyörä siellä on.
Öljyä vievät jotkut yksilöt niin että joutuu lisäämään vaihtovälillä, mutta se lienee tuttua jo VW:sta jos sellainen ennen ollut.
Meillä nyt ajettu 137tkm. Vesipumppu ihan hitusen kostea, mutta ei näy vielä nestetasossa vuodessa mitenkään. Öljyä kulunut 1/2 min-max merkistä 7tkm/vuoden aikana. Termostaatti on meillä uusittu, ei nostanut lämpöjä normiajossa yli 75:n. Varsinaisia teknisiä vikoja ei ole ollut. Toinen alapallonivel on uusittu.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2016, 21:48:43 kirjoittanut ToniL »

Kirjattu
Nykyisin: Citroen C4 Grand Spacetourer bluehdi 130 EAT8 -21 / Peugeot e-2008 -23 / Peugeot 406 Coupe V6 -01
Ex PSA: Peugeot 108 e-vti 68 -16, Peugeot 206 GTI -00, Peugeot 2008 VTI 82 -13, Citroen C4 Picasso puretech 130 A -18, Citroen Grand C4 Picasso e-THP 165 A -15, Peugeot 207 SW VTI 120 -08, Peugeot 308 II SW Puretech 130 -14, Peugeot 306 1,6 -98, Peugeot 308 SW 1,6 HDI -10, Peugeot 406 V6 GW -03, Peugeot 206 1,4 -99 , Citroen Xsara 2,0 HDI -01, Peugeot 406 V6 -98, Peugeot 406 2,0 -97