Ei se niin kyllä mene. Suuttimille tulee auton jännite ja ECU ohjaa maadoitusta. Näin se pitäisi olla. Korjatkaa toki jos menee pieleen. Ja mittasin että 2 V olis toisessa johdossa ja sitten toinen on maa. Se vaikutti diodin vuotovirralta. Nyt vaidoin vanhan ECU:n ja sitten ei enää PA-pumppu toiminut lainkaan. Sitten kun minulla on suorasyöttö niin se sitten tulee suuttimille täysi jännite, a toinen on edelleen maa. Hain uuden kaksoisreleen, mutta en voi ymärtää, että käyttämätön rele olis jotenkin viallinen. Yksi tapa ratkaista tämä olisi antaa suoraan jännite suuttimelle ja katsoa mitä tapahtuu. Mutta kun selvästi vanha ECU on viallinen PA-pumpun ohjauksen osalta niin tämä on vaikea toteuttaa. Ja tuntuu, että ei uskalla toimivalla ECU:lla testiä tehdä. Polttaineen paine ei ole yhtäkkä kasvanut. Mutta kun se on virrat päällä .3 MPa niin se on startatessa .3½ MPa. En ole kovin kaukana ratkaisusta, mutta jotakin tässä on mitä en ymmärrä? Ajattelin nyt kokeilla uudella ja laittaa syötön suoraan rasialta 5A sulakeen kautta suuttimen kantaan. Se kertoisi katkenneesta johdosta. Mistä se johtuu, että kun annan pumpulle suoraan virtaa, niin suuttimen jännite on niin, kuin pitää.