Tuota olen itsekin monasti ihmetellyt miten saman konsernin toinen osapuoli kykenee samalle moottorille antamaan 10v vaihtoajan, jolle toinen uskaltaa antaa vain 4v. Ja kilometreissä tietty sama juttu
Pelaakö Pökö tässä vain varmanpäälle luvaten naurettavat 4v = on erittäin epätodennäköistä että Pökö joutuu ikinä korvaamaan yhtään katkennutta jakohihnaa. Sitikka sen sijaan on todennut kauanko se oikeasti kestää ja ottaa siihen pienen marginaalin => valtava ero vaihtosuosituksiin
Luulisi nyt konsernin sisällä saatavan edes jonkinlainen yhteisymmärrys tässäkin kohtaa jotta asiakas ei moista ristiriitaa joutuisi turhaan ihmettelemään
Itse varmaan tulen tuon 1007 kanssa menemään sen 6v mukaan ikäänkuin sopivana keskiarvona
Ja Rönössähän on uusi 2.0 dCi = kettinkikone