Kirjoittaja Aihe: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen  (Luettu 39488 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #120 : 02.09.2019, 20:07:18 »
Espanjassa automarkkinat supistuivat elokuussa 2019, pudotusta -29%

1. Peugeot 6,387kpl +8,5%
5. Citroen 4,556kpl -1,9%
7. Opel 4,280kpl -16,7%
31. DS 184kpl -4,2%

Espanjassa myydään 50 automerkkiä.
Vaikka Citroen, Opel ja DS olivat punaisella niiden myynti väheni paljon vähemmän kuin mitä markkinat supistuivat (-29%) joten nekin kahmivat markkinaosuuksia.
Peugeot RCZ HDI FAP

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #121 : 02.09.2019, 20:12:49 »
Ranskan tulokset vielä kesken mutta elokuun 1-20 päivinä markkinat olivat -11% alamäessä mutta Peugeot oli siinä vaiheessa +2% nousussa.
Laitan ne tänne jos ennätän (ts. jos ajoitus onnistuu) ennekuin tulokset menevät maksumuurin taakse.
Peugeot RCZ HDI FAP

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #122 : 03.09.2019, 07:08:42 »
Ranska elokuu 2019. Automarkkinat supistuvat -14%.

1. Peugeot 19,696kpl -6,3%
3. Citroen 12,911kpl -5,7%
12. Opel 3,310kpl -4,5%
21. DS 1,501kpl +31,3

Markkinoiden supistuessa enemmän kuin yhdenkään PSA:n brändin....siitä seuraa, että markkinaosuus kasvoi kaikilla PSA:n tuotteilla.
Peugeot RCZ HDI FAP

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 941
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #123 : 03.09.2019, 07:42:39 »
Oi.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #124 : 03.09.2019, 11:36:54 »
No, siellä putosi Volkswagen -13,9%, Nissan -64%, Renault -32%, Dacia -29%, Audi -24%, Fiat -47%, Ford -13,4% BMW -21,7%
« Viimeksi muokattu: 03.09.2019, 11:41:17 kirjoittanut Pate »
Peugeot RCZ HDI FAP

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #125 : 18.09.2019, 16:53:10 »
Elokuun 2019 Euroopan automyynti takkuaa...
Europe sales fall 9% in August, adding to industry troubles.

Kaikki PSA:n tuotteet saivat taas markkinaosuuksia koska niiden pudotus oli markkinoita pienempi.
Peugeot -3.4%
Citroen -8,1%
Opel/Vauxhall -6,9%
DS +26%
Peugeot RCZ HDI FAP

LeoL

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 78
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #126 : 18.09.2019, 21:19:50 »
Entäpä Suomessa?
Kumulatiivinen muutos 1-8/2018 --> 1-8/2019
Kaikki:   - 13,2 %
Citroën:  - 0,1 %
Peugeot: - 16,9 %
Opel: - 25,6 %

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 193
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #127 : 18.09.2019, 21:56:26 »
Suomi on niin mitätön markkina-alue ettei siitä voi/saa mitään johtopäätöksiä tehdä.  ;D

LeoL

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 78
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #128 : 19.09.2019, 10:02:07 »
Tuskin PSA:a Suomen markkina kiinnostaa, mutta kertovathan nuo Suomen luvut mitä johtipäätöksiä suomalaiset autoilijat ovat tehneet.
 ;)

Ranskalainen GT

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 462
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #129 : 19.09.2019, 10:26:49 »
Eikös myyntiorganisaatio supistettu viime vuosina? Näkyisikö se myös myynnin supistumisena.
Itse olen edelleen sitä mieltä, että tuote on kunnossa. Vaan malliston suppeus on tosi.
Civic, Sportside 4,3l, Sportside 5,7l, Caprice Classic 5,0l, Suburban 6,5l, Chevy Van 6,5l, Chrysler 300M 3,5l -00, Citroen Berlingo 1,6l -03, Citroen C5 break 2,0l -06, Grand Picasso 2,0l -08, Chevrolet Silverado Duramax 6,6l -03, Citroen C5 Tourer 2,0l -10, Peugeot 508 GT 2,2l -11, Peugeot 3008 Allure BlueHdi 120 autom. 1,6l -18, Peugeot 508GT 2,0l -15, Opel Vivaro -20, Peugeot 3008 GT Hybrid 225 - 21.

megaman

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 207
  • ajossa: 407 Coupé, 307 SW, Boxer
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #130 : 19.09.2019, 13:30:08 »
Tuskin PSA:a Suomen markkina kiinnostaa, mutta kertovathan nuo Suomen luvut mitä johtipäätöksiä suomalaiset autoilijat ovat tehneet.
 ;)

Eihän suomalaiset tunne öljyistäkään kuin Mobilin ja pari muuta. Täällä katotaan ensin mitä naapurilla on ja toimitaan sen mukaisesti.
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bombardier Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break -03, BX, Xantia, 309, 206, 307...

LeoL

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 78
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #131 : 19.09.2019, 14:25:03 »
Eikös myyntiorganisaatio supistettu viime vuosina? Näkyisikö se myös myynnin supistumisena.
Itse olen edelleen sitä mieltä, että tuote on kunnossa. Vaan malliston suppeus on tosi.
PSA-tuotteilla ajaneena/ajavana olen kyllä sitä mieltä, että THP/PureTech-linjalla tuote ei ole ihan kunnossa.
Eniten itse petyin uuden 508 2:n ahtauteen ja pienuuteen - ehkä odotukset olivat liian korkealla?

Ranskalainen GT

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 462
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #132 : 19.09.2019, 14:39:39 »
Thp puolella on varmasti ongelmaa, mutta pt moottereiden ongelman syy on vielä selvittämättä. Ehkä jopa korjattavissa.
508:n koko on kuitenkin tavallaan makuasia. Itse tuote on onnistunut.
Civic, Sportside 4,3l, Sportside 5,7l, Caprice Classic 5,0l, Suburban 6,5l, Chevy Van 6,5l, Chrysler 300M 3,5l -00, Citroen Berlingo 1,6l -03, Citroen C5 break 2,0l -06, Grand Picasso 2,0l -08, Chevrolet Silverado Duramax 6,6l -03, Citroen C5 Tourer 2,0l -10, Peugeot 508 GT 2,2l -11, Peugeot 3008 Allure BlueHdi 120 autom. 1,6l -18, Peugeot 508GT 2,0l -15, Opel Vivaro -20, Peugeot 3008 GT Hybrid 225 - 21.

Nemo

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 619
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #133 : 19.09.2019, 15:11:15 »
Thp puolella on varmasti ongelmaa, mutta pt moottereiden ongelman syy on vielä selvittämättä. Ehkä jopa korjattavissa.


Puretech ongelmat vissiin selvitetty eli Nesteen bensa ja väärän lämpöarvon tulppien asennus huolloissa. Oliko muuta ongelmaa ?
Peugeot 308 ll SW Allure Puretech 130 EAT8 -18
Entiset:
Peugeot 308 II SW Allure Puretech 130 EAT6 -17 Facelift
Peugeot 308 SW 120 VTi -09
Peugeot 307 1.6 SW -04

ves_ku

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 440
Vs: PSA:n myynti noussut jo viisi vuotta peräjälkeen
« Vastaus #134 : 19.09.2019, 15:37:38 »
PSA-tuotteilla ajaneena/ajavana olen kyllä sitä mieltä, että THP/PureTech-linjalla tuote ei ole ihan kunnossa.
Eniten itse petyin uuden 508 2:n ahtauteen ja pienuuteen - ehkä odotukset olivat liian korkealla?

Nykysuuntauksen aikana olisin pettynyt jos 508 II:sta ei olisi edes julkaistu. Sekin kun olisi ollut aivan mahdollista. SUV-kori kun tuntuu olevan perheellisten keskuudessa kuuminta tällä hetkellä. Eihän tuo 508 II mikään perheauto varsinaisesti ole, mutta senkin edestä lajissaan onnistunut. Bensakoneiden luotettavuus kuntoon niin kestää kyllä vertailun.