Jos hanskalokeron saa irti, sen takana voi nähdä johdon. Toisaalta 70A on 840w enkä keksi muuta kohdetta kuin hehkutulpat. Jospa rele on hytissä kun johto menee rintapellin läpi? Tai sitten se menee koko sähköjärjestelmään sisällä olevaan sulakeboxiin.
Tämä ↑ . Löysin pösön sivuilta ohjekirjan ja tietoa että sisätilan sulakkeet on vänkärin puolella kojetaulun oikeassa alareunassa kahden ruuvin kannen takana. Purin sitten hanskalokeron ja sitä taulun alareunaa ja tämä pluskaapeli tosiaan tulee siihen sisätilan sulaketauluun pikaliittimellä kiinni.
Ei kyllä selvinnyt että miksi se akun plusnavassa ollut 80A sulake oli kärähtänyt.
Kaikki sulakkeet konetilasta ja tästä sisätilan taulusta on nyt katsottu ja testattu, ok.
Releistä ei vielä tietoa.
Uusia havaintoja:
Mielestäni polttoaineen kolarisulkuventtiili piti pienen klik-äänen kun painoin sitä namikkaa päältä alaspäin. Mutta sen jälkeen ei enää. Sähköliitin saattoi olla myös hiukan huonosti kiinni, tuntui jokin lukitushärpäke siinä olevan ehkä auki, mutta en pystynyt sitä näkemään tarkemmin.
Hanskalokeron takana oli yksi liitinpari täysin auki ja irrallaan, ei mitään tietoa miksi tai mihin liittyy. Liitän tästä kuvan.
Avasin ecun joka myös löytyi täältä, näytti palamattomalta ja puhtaalta, täysin normaalilta.
Muutama irtonainen pikaliitin löytyi keskemmältä, näistäkään ei tietoa, pitää tutkia.
Ajoneston valo palaa edelleen, ei käynnisty.