Tehtaan korjausohje neuvoo irrottamaan imusarjan, mutta itse vaihdoin ilman irrotusta. On tosiaan aika hankala paikka. On selkä kovilla kun sinne kurottelee. Ilmansuodatinkotelo ja egr jäähdytin pitää ottaa pois tieltä. Siinä tarvitaan clic-r pihtejä klemmarien irrotukseen. Voi toki ilmankin onnistua, mutta oikeat pihdit helpottaa. Muuten pärjää ihan pitkällä 10 mm hylsyllä ja torxeilla. Momentti on vain 10 Nm, ei parane ylikiristää. Samalla kannattaa tarkistaa ilmansuodatinkotelon kiinnitys. Itselläni oli kotelo puhkonut vesiletkun, kun oli kiinnikkeet rikki. Alemman kiinnikkeen osanumero on 1436S4, jotkin läpivientikumitkin varmaan sopii. Ylemmät kiinnikekumit on 1422A3.
Alempi kiinnike on muistaakseni 8 mm ruuvilla ja 10 mm mutterilla kiinni.