Kirjoittaja Aihe: 508 - Lämmityslaitteen puhallus ei toimi oikein kuljettajan puolella  (Luettu 2002 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

peukku

• Vieras
Auto: 2011 508 SW 1,6 HDi Active.

Mikä vikana kun ratin viereisistä suulakkeista ei tule ilmaa? Tai itse asiassa ne alkavat puhaltaa ilmaa vain, jos vasemman puolen lämmöksi laittaa LO. Käyttäytyy aivan kuin laittaisi manuaalisesti suulakkeet kiinni, mutta tästä ei siis ole kiinni. Matkustajan puoli toimii ok.

Serviceboxista kattelin että läpät moottoreineen tuota kontrolloi, mutta onko kyse läppämoottorin rikkimenosta vai mistä.

Lagunaharraja

• Käyttäjä
  • *
Kysyn tässä samalla.
Onko kellään tietoa miten läpille tehdään perusasetus  sen jälkeen kun  ne on ollu irrotettuna?

JPL

• Käyttäjä
  • 508 GT-Line 225
Läpät hakee itse oikean paikkansa, kun virrat kytkee. Ajaa ne edestakaisin ja saavat oikeat positionsa.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Lagunaharraja

• Käyttäjä
  • *
Joo, mutta mulla tais joku asetus muuttua kun vaihdoin puhaltimen.

JPL

• Käyttäjä
  • 508 GT-Line 225
Merkkitesterin paikka ajaa testit tai onhan pistokkeet varmasti toimimoottoreissa yhdistettyinä ja oikein?
Kerrotko tästä korjauksesta, oliko kovakin jumppa vaihtaa puhaltimen moottori kera siipipyörän? Laakerivika-ääntä ja autolla ajettu?
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Lagunaharraja

• Käyttäjä
  • *
Ekakerralla voi varata useamman tunnin puhaltimen vaihtoon.
Ei se kuitenkaan mikään niin paha rasti ole.
-Lämppärin putket pois.
-kaasupoljin pois.
-rattiakseli alapäästä irti ja kääntö sivulle.
-läppien säätömoottorit tosiaan vaan irrotin ja käänsin sivuun niin että puhallin mahtui tulemaan pois paikaltaan.

Autolla ajettu 340tkm ja hiilet alkoi olla vähänä muuten vielä toimi.