Facebookin puolella Samilla ollut vastaavaa ongelmaa:
"Nostellaanpa tämäkin ongelman ratkaisu esiin, kun asia selvisi. Tilasin tähän siis Lizarten hammastangon PSA:n varaosanumero(iden)n mukaan => sekä orkkisvaraosanumero, että RP-numero täsmäsi. Oletus oli, että hammastanko on oikea. Mutta eipä vaan ollutkaan. Olennaista on, että tarkastetaan myös ZF:n versionumero, jota ei toki pysty tarkistamaan ennen vanhan hammastangon irrotusta, koska tarra on hammastangossa olevan lämpökilven alla ja kyseistä lämpökilpeä ei pysty irrottamaan tai siirtämään kovinkaan helposti hammastangon ollessa paikallaan.
Näitä ei kannata oikeasti tilata kuin 96-alkuisen varasosannumeron avulla. Tämä GT:n hammastanko on lisäksi joku harvinaisempi malli, koska tehdaskorjattuna näitä ei saa mistään, uusia ei saa eikä tarjontaa löytynyt Euroopasta löytynyt käytettynäkään kuin viisi kappaletta. Tiivistesettejä ei myöskään löytynyt tähän tankoon. Toki nuo o-renkaat sun muut ovat millisiä vakiotuotteita ja niitä saa kaikkialta, mutta paineenkestävät stefat ovat se juttu.
Tuo Lizarten 01.16.1660 on rungoltaan täysin sama, mutta siinä ohjauksen välitys on eri: laidasta laitaan 3,75 kierrosta (650 astetta keskeltä ääriasentoon) ja tässä on 2,9 kierrosta (515 astetta keskeltä ääriasentoon). Vikakoodit ja espin sekoilut johtuivat kääntökulma-anturin rajojen ylityksestä. Kokeilkaa jatkossa hammastankoa vaihtaessa myös, että laidasta laitaan kierrokset täsmäävät.
Varmistelin vielä jälkeenpäin muutamalta varaosatoimittajalta, että onko tuo Lizarten tanko täysin oikea tuote ja kaikilta tuli vastaus, että on."