Kirjoittaja Aihe: 508 - Käytetyn hankkiminen, mahdolliset vikakohteet (2010-2018)  (Luettu 149384 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

lpt

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 63
508 GT:ssä myös tuo 6-pykäläinen aisin perus automaattilaatikko mikä säännöllisesti huollettuna kyllä toimii maailman tappiin. Miinuksena webaston ruostuva putki (n. 200tkm) ja ohjausakselin stefan korkkaus (n. 240tkm) mitä kannattaa ottaa tarkastuslistalle. Tehojen suhteen mukava laitos matka-ajossa 204hv ja 450nm väännön puolesta. Itse ajelin n.100tkm kyseisellä laitteella kunnes lähti eteenpäin.   ;)
Jos  itselläsi oli kokemusta tuosta ohjausakselin stefa-hommasta niin miten se  oireili? Omassa pitää outoa vaimeaa ääntä kääntäessä paikallaan tai aivan hiljaisessa vauhdissa. Auto 508 2.2 GT Hdi v.2012 210tkm
Nykyinen: 508 SW GT HDi 2012 Aiemmat kulkineet: Datsun Bluebird -64, Ford Taunus 17M -67, WV Golfx2, Jetta, Renault 21,Toyota Carina,Honda Accord -90 ja -92, 406 bensa ja 406Hdi (2kpl)

PUG-508

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 7 748
3008 GT mallissa on ihan eri valot mitä 3008 alluressa vaikka molemmat on ledeillä.
Peugeot 3008 hybrid

Ranskalainen GT

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 462
Ennen 3008 face lift versiota taisi kaikissa allureissa ja  "paremmissa" olla Full Led Technology valot. Eli ne, mitkä - 21 vuodesta lähtien löytyy vain GT varustetasoissa vakiona.
Civic, Sportside 4,3l, Sportside 5,7l, Caprice Classic 5,0l, Suburban 6,5l, Chevy Van 6,5l, Chrysler 300M 3,5l -00, Citroen Berlingo 1,6l -03, Citroen C5 break 2,0l -06, Grand Picasso 2,0l -08, Chevrolet Silverado Duramax 6,6l -03, Citroen C5 Tourer 2,0l -10, Peugeot 508 GT 2,2l -11, Peugeot 3008 Allure BlueHdi 120 autom. 1,6l -18, Peugeot 508GT 2,0l -15, Opel Vivaro -20, Peugeot 3008 GT Hybrid 225 - 21.