Omast apuolestani sanpoisin etten tiedä vielä mutta epäilen ettei. Asiassa on se ikävä puoli että kun kesällä raportoin, pyydettiin odottamaan ja kun syksyllä uudestaan raportoin, kesti n. 2 kk että asia edistyi - ja lopulta paikallinen merkkihuolto Porissa sai luvan tehdä maahantuojan laskuun maalipinnan korjauksen. Tulos oli että he eivät tehneet itse vaan ostivat alihankkijalta automaalaamo Ulvilassa työn, jonka jättivät ilmeisesti valvomatta. Autoimaalaamossa minun käsitykseni mukaan joku teki ruskettuneen sauman päällemaalauksen - jos olisi ottanut sen sauman auki ja puhdistanut, tehnyt pohjat ja korilkittisauman ja sen päälle vasta maalin niin se olisi lopputuloksesta näkynyt. Kun kysyin korjaamovastaavalta että tekisitkö its eomaasi tuolaisen työn - niin ei hän sanonut mitään jonka kyllä ymmärrän. Heillä on hyvät välit alihan kkijaan ja silloin homma etenee helposti, ei siihen viitsi ryhtyä pomottelemaan joten siksi minua kehoittiuvat ottamaan yhteyttä heidän alihankkijaansa - mutta tuskin sentään viitsin kun eivät minulle palkkaakaan maksa...
Katsotaan keväämmällä onko aihetta mihinkään, voihan se olla että tuo on hyvä. Ei se ole edes arka paikka sinällään eikä näkyvissäkään... Aika monta saumaa olen itse korjannut ja sen perusteella tiedän että pienikin ruoste maalin alla voi edetä ja irroittaa maalin alustastaan ja usein se tapahtuu pellin kahta puolen. Sinkitys voi vähän auttaa se kuroo hapettuessaan mutta ei pitkälle sekään.
Auto on kyllä mukava ja ruostuminen varmaan ei suuri pulma kun on muovia takaluukku, kontinpohja ja etulokasuojat, alumiinia konepelti... Ovien vedenpoisto on vähän huono ja helmoissa voi olla suojaamista muuuten se tuntuu olevan ok. Takalokasuojatkin on hyvin suojassa.
Ja mitä enemmän ajelee sen enemmän siitä tykkää, menee pienillä kierroksilla ja vääntää (tosin isompiin koneisiin tottuneena hiukan se tuntuu että jos ei ole ahtoa niin ei se silloin ole mikään voimakone eikä ahdollakaan mikään kierroskone mutta kaikkeahan ei saa kerralla, se on liikkumaväline).
Ja kauneimpia autojahan se on markkinoilla olevista vaikka silmässä se kauneus on.