Siitä keskinäytöstä kun laittaa energian kulutuksen tilastot 30 minuuttia per palkki, eli niin monta kertaa + painiketta että se menee harmaaksi. Sitä palkkiriviä kun katsot niin sen tulos selittää Rangen lukeman. Jos saat sähkön kulutuksen putoamaan sinne 16-18 khw/100 niin aletaan olla maksimi rangen lukemissa, jos pääset alle niin menee yli ja kaikki yli ton kulutuksen alkaa lyhentää mittarin näyttämää rangea.
Mitä sitten sillä keksinnöllä pääsee, kuten edellä jo muutamaan kertaan on todettu niin riippuu todella paljon ajotavasta mutta ennen kaikkea ajoprofiilista. Mulla edellinen tankkaus on ollut 15. Heinäkuuta, kilsoja tullut joku reilu 4300, reilu viikko sitten oli vielä puoli tankkia bensaa, mutta vähän tarkoituksella olen nyt ajanut kesäbensaa pois tankista, pikalataus puolen range ollut maksimissaan 640 km, nyt jäljellä 105 km. Mulla 10 tkm keskikulutus on keikkunut 0,7-1,5 l/100 välillä, mutta täysin normaalia olisi myös 2, 3, 4 ja 5 l/100 lukemat jos vaan malttaa ladata autoa, eipä toi tyhjälläkään akulla maantiellä paljoa vie, kirkolla pyöriessä sitten alkaa bensaa kulua, siksi sähkö kannattaa säästää sinne mikäli mahdollista.