Juu, jatkuva virta on haussa, eli B+/30.
Tuosta Thulen koukkusarjan ohjeesta sain sen käsityksen, että se takaluukusta kuskin polven nurkalle menevä johto on vakiona jännitteetön. Koska se ei ole vakiona takaa eikä edestä kytketty mihinkään. Ja siihen pitäisi nyt laittaa elämää lisäämällä siihen sopiva johtoliitin. Liittimen lisäämisen jälkeen tuohon johtoon otetaan jännite thulen johtosarjan mukana tulleella haarottimella. Haarotin laitetaan kiinni B+/30 johtoon joka on musta johto tuossa kuskin polven tienoolla sulake/johtohässäkkä alueen oikeassa reunassa keltapohjaisen sulaketaulun ylä kulmassa.
Tässä kuvassa valkoinen vapaa johto, joka vastaa johdon neliömillimetrimittaa, tuolla kuskin polven luona (mielestäni perhanan ikävä luettavaksi toi teksti tuossa johdossa) :
Tässä kuvassa beige johto takaluukussa.
Työkaverilla on 90 heppanen vastaava 308 HB, valmistettu samaan aikaan kun omani
. Kovilin koulkkusarjalla. Tosin 7 napainen liitin. Siinä oli ihan saman väriset johdot takaluukussa ja kuskin polven luona. Mutta niitä ei oltu kaivettu tehtaan pussista esille
Sinne oli laitettu suoraan akulta asti johto josta jatkuva 12V vastaavaan 4mm^2 paksuun koukun sähkösarjan paikkaan kytkettynä. Se oli jossain pajalla asennettu.
Haaroitin, josta kirjoitan, on tässä kuvassa ylärivissä toinen vasemmalta.
Juu, totta, mä voisin tuon jollain tapaa kyllä mitata/testata onko tuo johto yhtenäinen edestä taakse. En vaan ole kovin kaksinen autosähkäri - ymmärrän + ja - eron.
Se että siellä ei ole jännitettä, ei estä esim kytkemästä siihen virtaa + lamppua testauksen ajaksi. Voisin syöttää pienestä akusta / virtalähteestä siihen virtaa ja katsoa josko se on yhtenäinen piiri. Hm.. Jos sillä välttäis muovien purkamisen vaivan A-B-C pilareiden väliltä lattian rajasta.