Peugeotin tietopalvelu (osaluettelot, korjausohjeet ja ohjekirjat)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Onko näihin kätevämpi vaihtaa koko alatukivarsi vai pelkkä alapallo?
Alapallo ei ole kiinni tukivarressa vaan olkatuessa. Alapallon kartio toki kiinnitetään kasattaessa tukivarren silmukkaan.
Itse olen aina hitsannut isolla virralla ison mutterin tuohon päälle, niin kierre kuumenee ja lähtee hitsauksen jälkeen helposti auki joko pulttipyssyllä tai avaimella.
On toki 308 ketju mutta saman tyyppistä sakarakiinnitteistä alapalloa on sekä 308:ssa että 406:ssa.
Aha näköjään ratkaisu on muuttunut erilaiseksi, onko 3 pienempää pulttia kiinni tukivarressa vai napa-asennelmassa?On toki 308 ketju mutta saman tyyppistä sakarakiinnitteistä alapalloa on sekä 308:ssa että 406:ssa.
Jopa tuossa Peugeot 1007 oli tuollainen sakaramallinen, pulteilla kiinnitettävä alapallo, joka oli ihan perinteisesti alatukivarressa kiinni. Ja ainakin itse tykkäsin huomattavasti enempi pulata tuon kuin esim. Megane II puristettavien alapallojen kanssa