Auto: 2014 308 1,2 Puretech 130.
Oli juuri hihnanvaihdossa 105tkm kohdalla muualla kuin merkkihuollossa ja sanoivat hihnan huonosta kunnosta. Hihna oli käsittääkseni alkuperäinen, vanhaa murenevaa mallia. Uusi on Daycon hihna. Vaikutti oikein hyvältä huollolta ja oli vesipumppu ja kaikki hihnat vaihdettu samalla tai ainakin laskutettu. Hihnanvaihdon pitkäksi meneminen johtui, kun eivät merkkihuollossa vuosi sitten 99tkm kohdalla vaihtaneet. Huollot siihen asti oli tehty merkkihuollossa ajallaan, mutta luopuivat merkin edustuksesta. Joten merkkihuoltoa ei läheltä löydy. En tiedä kuka olisi maksanut, jos olisi tullut ongelmia. Auto ollut minulla 1,5 vuotta .