Kirjoittaja Aihe: MyPeugeot app ei toimi - Hybrid ja Sähkö etäohjaus ongelmat  (Luettu 28383 kertaa)

1 Jäsen ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ilpo55

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 48
Eilen appi jumittui etätoiminnan osalta kokonaan. Ei auta uloskirjautuminen eikä appin poisto. Saa nähdä koska toiminta palautuu.

Mikäli etätoiminnat eivät ala muutamaan päivään toimimaan kannattaa olla yhteydessä Asiakastuki@bassadone.fi .

Ilpo55

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 48
Näyttääkö Mypeugeot app täyssähköautoissa kulutuksen kWh/100km?

Espe64

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 171
Toimiiko teillä muilla toi appi ongelmitta? Mulla on vähän väliä sellaista vikaa että ei anna kaikkia tietoja autosta. Esim. latauksen jälkeen kertoo että 100% täynnä, mutta kilsat on ne mitä oli latauksen alkaessa (äsken 12 km) :-) . Joskus ilmastoinnin/lämmityksen komento ei mene perille.

Play-kaupassa kun on appin arvosteluja, niin siellä on vastaavia ongelmia muillakin. Englanninkielisiin arvosteluihin on joku englannin Pösön edustaja antanut linkin missä voi valittaa asioista. Ja keväällä sainkin sen kautta apua, mutta viimeksi kun lähetin sitä kautta ihmettelyni, niin sieltä tuli vastaus että eivät palvele kun brittejä. Auttaako Suomen Pösö suomalaisia jos appin kanssa on ongelmia? Vai onko se vaan niin surkea ja sen kanssa on elettävä?

PUG-508

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 7 750
Laita ajastettu lataus ja odota komento perille ja sit takaisin. Range päivittyy. Buginenen ollut 2 viimesintä versiota tuon osalta.
Peugeot 3008 hybrid

Espe64

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 171
Juu... olen huomannut että vippaskonsteilla lähettelemällä latauskomentoja saa rangen päivittymään. Mutta eihän se oikeasti voi olla noin paska appi vuodesta toiseen. Luulisi, että näinkin iso automerkki panostaisi kunnolliseen appiin.

PUG-508

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 7 750
Kannattaa laittaa palautetta.
Peugeot 3008 hybrid

Espe64

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 171
Minne, että se oikeasti jotain kiinnostaisi? Kuten jo tossa aiemmin kirjotin, niin Appin arvosteluissa Playkaupassa joku ulkomaalainen Pösö-instanssi jakelee linkkiä josta löytyy palautelomake. Mutta tämä instanssi ei enää palvele kuin brittiasiakkaita.

C5NSeppo

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 51
  • Seniori
Minne, että se oikeasti jotain kiinnostaisi? Kuten jo tossa aiemmin kirjotin, niin Appin arvosteluissa Playkaupassa joku ulkomaalainen Pösö-instanssi jakelee linkkiä josta löytyy palautelomake. Mutta tämä instanssi ei enää palvele kuin brittiasiakkaita.

Kyllä tuon toimimattomuus pitää kiinnostaa 1. vaiheessa takuunalaisen auton myyntiliikettä ja 2. vaiheessa maahantuojaa. Sen kunnolla toimiva hyödyntämismahdollisuus on osa tehtyä autokauppaa ja jos se ei kunnolla toimi, niin reklamaatio myyjäliikeelle esimerkiksi vaatimuksella 1000 euron hyvityksestä auton ostohinnasta jos sitä ei saada toimimaan kuukauden sisällä.

Vastaavassa tapauksessa sain 500 euron hyvityksen, kun uudessa myymässään Citroenissa ei Veho saanut v. 2017 Connect Nav -sovellusta pelaamaan.

Ei kannata olla turhan arka oikeuksiaan puolustaessaan, jos on kerran uuden auton toimivasta kokonaisuudesta (auto + appin järjestelmäsofta) maksanut!
Grand C4 Picasso -17. Ex: C5 II -05, Xantia -96, BX 16 TRS -87

KalluM

  • Uusi käyttäjä
  • Viestejä: 4
Auto: 3008 hybrid -2021

Appi näyttää lataukset ja ranget, mutta hallinnoimatkoja kohta ei toimi. Ei tule minkäänlaisia matkoja ja kilometrejä eikä kulutuksia.
Soitin auton myyjälle, ei kiinnostanut, sanoi vain että sulla on puhelimessa vika. Puhelin tarkastettiin, ei ollut vikaa.

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 12 244
  • Kuolema kuittaa univelat...
Auto: 3008 hybrid -2021

Appi näyttää lataukset ja ranget, mutta hallinnoimatkoja kohta ei toimi. Ei tule minkäänlaisia matkoja ja kilometrejä eikä kulutuksia.
Soitin auton myyjälle, ei kiinnostanut, sanoi vain että sulla on puhelimessa vika. Puhelin tarkastettiin, ei ollut vikaa.


Se lakkas toimimasta joku aika sitten, pyörittää siinä varmaan ikuisesti, mutta matkoja ei pääse näkemään ikinä. Vika lienee Appissa, mutta kun itse mietin niin automyyjä lienee viimeinen ihminen maailmassa jota kiinnostaa, noin keskimäärin, toki on niitäkin joita kiinnostaa. Pitää varmaan laittaa jossain kohtaa postia maahantuojalle.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

C5NSeppo

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 51
  • Seniori
Auto: 3008 hybrid -2021

Appi näyttää lataukset ja ranget, mutta hallinnoimatkoja kohta ei toimi. Ei tule minkäänlaisia matkoja ja kilometrejä eikä kulutuksia.
Soitin auton myyjälle, ei kiinnostanut, sanoi vain että sulla on puhelimessa vika. Puhelin tarkastettiin, ei ollut vikaa.


Tässä täytyy pitää mielessä, että tuon Appin kunnollinen toiminta on oleellinen osa sinun uuden autosi kokonaisuutta! Kerro tuon puhelimesi tarkistuksen jälkeen myyjälle sen omaan tyylilajiin, että "sulla on ongelma, joka sun pitää selvittää yhdessä maahantuojan kanssa". Anna pari viikkoa aikaa selvittelyyn ja pyydä jo etukäteen varaamaan tietylle päivälle sopiva vastaava veloitukseton sijaisauto, jos selvittelyn jälkeen joudut tuomaan omasi tarkistukseen (kerro että tarvitset työsi takia päivittäin autoa).
Grand C4 Picasso -17. Ex: C5 II -05, Xantia -96, BX 16 TRS -87

Kartanonmies

  • Vieras
MyPeugeotiin tuntuu nykyisin siirtyvän matkat aiempaa paremmin. Etäohjaus ei nyt vuorostaan toimi kunnolla ilmastoinnin käynnistyksen osalta. Välillä appi kertoo, että yhteyttä autoon ei saada. Silti kun menin auton luo, niin ilmastointi oli käynnissä. Välillä tulee vain ilmoitus ”Autoon ei saada yhteyttä, eikä ilmastointia voi käynnistää. Muutaman kerran appi ilmoitti, että ilmastointia ei voi käynnistää, sulje auton ovi, jotta käynnistys on mahdollista. Ja autossa kaikki ovet taatusti kiinni.
Etäyhteyden muodostuminen autoon on myös todella hidasta, alta minuutin ei onnistu.

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 12 244
  • Kuolema kuittaa univelat...
Se lakkas toimimasta joku aika sitten, pyörittää siinä varmaan ikuisesti, mutta matkoja ei pääse näkemään ikinä.

Toi vika on käsittääkseni kaikkien autojen kohdalla, ei vain hybrid mallien. Ensin tuli joku muutos jonka jäljiltä matkojen erittelyssä oli jotain määränpää tuntematon ymv. sitten erittely lakkasi toimimasta kokonaan.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2022, 10:00:54 kirjoittanut SamiK »
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

ttt

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 46
Mullakin appi toimii noin mutta kun jaksaa odottaa todella pitkään niin kyllä ne yksittäiset ajot tulevat näkyviin.
3008 Allure Puretech 130 EAT8 -19

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 12 244
  • Kuolema kuittaa univelat...
Poistin puhelimesta appin tiedot ja itseasiassa koko auto. Paritukset sun muut uusiksija alkoi matkojen hallinta toimia.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.