Play-kaupassa kun on appin arvosteluja, niin siellä on vastaavia ongelmia muillakin. Englanninkielisiin arvosteluihin on joku englannin Pösön edustaja antanut linkin missä voi valittaa asioista. Ja keväällä sainkin sen kautta apua, mutta viimeksi kun lähetin sitä kautta ihmettelyni, niin sieltä tuli vastaus että eivät palvele kun brittejä. Auttaako Suomen Pösö suomalaisia jos appin kanssa on ongelmia? Vai onko se vaan niin surkea ja sen kanssa on elettävä?
Appistä löytyy maahantuojan palaute postilaatikko ja muutkin yhteystiedot, jos vaikka haluaa soittaa.
APPin vika login pystyy lähettämään seuraavasti: Kotikuvakkeen alta "yhteystiedot ja assistance", Kohdasta "Ota yhteys Peugeot-merkkiin, Ota meihin yhteyttä", vaihtoehto 2. kirjoita meille. Lisää otsikko ja kuvaus, voi laittaa ihan vain vaikka "Problems with the App", lisätä kuvakaappauksen jne. APP lähettää logi tiedot eteenpäin.
Maahantuojan palaute/asiakastuki yhteystiedot löytyy Appin auto kuvakkeen alta, kohdasta "Yhdistetyt palvelut", "Auton tiedot, lisätietoja", puhelimitse: +3589 3158 3150 tai sähköpostilla: Peugeot-asiakastuki (ät) bassadone.fi . Ainakin oma kokemus on se että tuolta vastataan ihan asiallisesti posteihin.
Voisin kuvitella että em. tavoilla kehitystyöhön voisi saada vauhtia, tai jos ei muuta niin ainakin ongelmat tulisi maahantuojan ja kehittäjien tietoon.