KKV ja riitalautakunta on vähän eriasia, tavallaan. Ei se koskaan edennyt kamalasti koska KKVn mielestäkään ei ole aukotonta ennakkotapausta. Sain suhteilla päivityksen tilanteeseen ja koska mulla apple sovellus toimii hyvin en riitauttanut asiaa, vaikka sitä suositeltiin KKVn suunnasta. Olen keskustellut myyjän ja maahantuojan kanssa, enkä jaksanut alkaa viedä asiaa tappiin asti.
Mutta jo KKVn yhteydenoton perusteella maahantuojalta oli yhteydessä eräs herran joka kiisti kaiken ja väitti ettei heillä ole vastuuta oikein mistään.
Mutta jos joku kokee tarpeelliseksi lähteä taistelemaan niin mulla on kyllä nimet ylhäällä joilta vastauksia tuli. Autan mielelläni vaikka en nyt varsin rajusti kärsi itse asiasta.
Ps. Alle tunti sitten onnistuin vääntämään yhdelle suomen tunnetulle vaihtoautoja myyvälle ketjulle ratakiskomallin miten virhevastuu toimii. Yrittivät pokkana maksattaa autossa ostohetkellä ollutta vikaa ostajalla, vetosivat ettei mene takuuseen
Edit: suhteilla tässä kohtaa tarkoittaa että liike josta auto ostettiin on tekemisissä entisen maahantuojan työntekijän kanssa ja hän keskusteli jälkimarkkinointipäälikön kanssa joka ei suostunut keskustelemaan mun kanssa suoraan. Myöhemmin löytyi henkilö joka suostui.