Kirjoittaja Aihe: 308 - Muuttaminen pakettiautoksi  (Luettu 4069 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: 308 - Muuttaminen pakettiautoksi
« Vastaus #15 : 15.07.2022, 19:44:11 »
Onko missään ajantasaista listaa pakettiautoiksi muutettavista malleista? Olen nähnyt nettiautossa myynnissä 3008 I:n, pakun. Ei ole missään listalla, tosin uusin lista jonka olen nähnyt on vuodelta 2018.
Peugeot RCZ HDI FAP

SamiK

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 12 146
  • Kuolema kuittaa univelat...
Vs: 308 - Muuttaminen pakettiautoksi
« Vastaus #16 : 15.07.2022, 21:05:52 »
Auton pitää olla tyyppiä AC farmariauto tai AF monikäyttöajoneuvo. Ja ehdottomasti ei sedan, viistoperä tai coupe

https://katsastushaku.fi/tietopankki/henkiloauton-muuttaminen-pakettiautoksi/
Kiittämättömyys on maailman palkka. Mikään hyvä ei kestä ikuisesti, vain kurjuus on pysyvää.

redfresnel

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 15
Vs: 308 - Muuttaminen pakettiautoksi
« Vastaus #17 : 15.07.2022, 21:39:25 »
Onko missään ajantasaista listaa pakettiautoiksi muutettavista malleista? Olen nähnyt nettiautossa myynnissä 3008 I:n, pakun. Ei ole missään listalla, tosin uusin lista jonka olen nähnyt on vuodelta 2018.

Jos sattuu tietämään tarkan mallin tai jopa rekisterinumeron, niin kannattaa soittaa katsastuskonttorille ja kysyä, koska pakuksi rekisteröimiseen vaikuttaa auton mallin lisäksi mm. takapenkin turvalaitteiden olemassa/poissaolo, ja ainakin itse koin että nämä selviää helpoiten kysymällä.

Voi toki olla, ettei joka konttorilla olla yhtä avuliaita, mutta ainakin minulle vastailtiin mielellään ja mielestäni melko yksiselitteisesti.