Ohjaustehostimen öljy hupenee, lähdin etsimään vuotokohtaa. Näytti että paineputken liitos hammastankoon vuosi. Sehän on tuplaliitos, sekä paine- että paluuputki samassa. Tiivistys oli o-renkailla jotka oli vissiin silikonia. Otin koko paineputken irti vaikka se oli keinoteltava hammastangon ja apurungon välistä, irtosi kuitenkin vääntymättä. Sen jälkeen pääsi pesemään putken ja hioin porakone/teräsharjalla irtoruosteen jotta sain tervattua pinnan. Bilteman terva vaan ei jaksanut kuivua, ei hyvä. Sitten o-rengas irti ja kyselemään marmorilta korjaussarjaa, ei löytynyt enää mistään. Sitten Etralle ja löytyi nitriilinen 2mm paksuna, se mahtui paikalleen jarrurasvan liukastamana. Eli uusin molempien putkien o-renkaat ja uskon että kestävät Total DA:n kemiallisen rasituksen. Jos ei kestä, sitten palataan silikonisiin.
Niin, auto oli 2,0 HDI 66kW -02 malli