Dam on 11322 ja vin VF36D9HZC21692694. Voisihan tuon vanhan ihan askartelun vuoksi avata kunhan saa vaihdettua. Tuolla hintaa kuitenkin fiksumpi vaihtaa suoraan uusi osa, kun korjauksen onnistuminen on aika arpapeliä.
Katselin Sedresta auton DAMin mukaan. "BSM-boxi" on alla esitetty piirikaavion mukaisesti PSF-1. Muutamia pointteja erilaisiin otettamuksiin viasta.
Laturi 1020 syöttää toisesta navasta johtimella B01 suoraan startin 1010 johtimen B02 saman pulttiliitokseen. Laturilta lähtee johdin 1030 PSF1 viisinapaiseenliittimeen 5V JN pinniin 3. Siitä jatkaa latauksen merkkilampun sytyttävään sisäiseen elekroniikkayksikköön (tuolta osin sama, kun bensa V6:ssa, josta otin kytkennän päivävaloille, auton käynnistyttyä syöttää jännitettä, ei muulloin).. Saman liittimen johtimen 100 pinnistä 2 syöttää sulakkeen F8 kautta startin solenoidia (satunaisesti sulake palaa, jos solenoidissa on jumia).
Hodarin ruiskutusboxi 1320 saa tietoa monista paikoista, mutta PSF-1 liitin 26V OR johdin 1021C menee pinnistä 16 ruiskutusboxin 1320 liittimeen A1. Kaasupolkimelta menee 4 johdinta (1377, 1379, 1378, 1380) ja jarrupolkimelta yksi johdin (1384), toinen johdin C730A BSI:n sulakkeelle F6 liittimeen 16V VE pinniin 9. Eli PSF-1 tuleva jännite antanee autolle käyntiluvan, kun on diisseli. Lataus on perussimppeli kuten muissakin 407:ssa.