Vikaa epäillään tässä , että olis ohjaustehostimessa. Kun eräs kaveri jolla on kännykänkokoinen ( kuitenkin suppea) -testeri , katsoi ettei BSI ssä olisi mitään ja vika osoittautuisi BSM suuntaan. Aivan alkuun ( marraskuussa) -kun vian hakua aloiteltiin niin tehostin ja abs( mitä vierekkäinkin on) -niin BSM ssä niiden sulake oli palanut. Ohjaus oli silloin jäykkä. ( kuten eka foorumin otsikko oli -jolloin aloin kertoa tilanteita) -ja myös "kokemuksen" -mukainen arvio oli että se olisi vienyt akusta virtaa joka ei sitten riittänyt sytyttämiseen.
Nyt kun on yön pitänyt plus napaa irrallaan -se on aamulla lähtenyt. Ja siinä olleet oheisviat on palautunut kuntoon. Se että ne vaihtelivat -jos nuo joskus taas hieman toiset, se on epäselvää.?
Mutta ohjaustehostin ilmiö on voimistunut siten että, se ei lakkaa ulisemasta vaikka katkaisee virrat. Siis käy kokoajan. Lakkaa vasta akunkengän irtoton jälkeen.
Eli olisinko oikealla jäljellä.