Noin, nyt se on sitten asennettu. Aikaa se otti ensikertalaiselta noin 15 tuntia kaikkine ihmettelyineen ja evästaukoineen + X tuntia etukäteen ohjeiden tavausta. Autokohtainen asennussarja sisälsi kaikki tarvittavat osat ja ohjeet. Jokaikinen pultti, niittimutterit, liittimet, jne. löytyivät paketista. Suosittelen investoimaan autokohtaiseen asennussarjaan.
Jos joku muu meinaa hommaan ryhtyä niin tässä jonkinlaista muistilistaa:
1. Varaa riittävästi aikaa, ylläreitä tulee aina.
2. Tutki asennusohjeet huolellisesti ennen asennukseen ryhtymistä, asennuksen tohinassa niitä ohjeita ei kuitenkaan jaksa tavata. Asennusohje on aika hyvä.
3. Webaston kiinnitysrauta ei sovi ihan suoraan 2-tronic vaihteiston kanssa. Rautaa voi kuitenkin käyttää, mutta pari reikää tarvii porata lisää.
4. Ilman nosturia en edes yrittäisi asentaa.
5. Etupuskuria ei tarvitse irroittaa. Suojamuovit pohjasta + kuskin puoleinen sisälokari tarvii irroittaa.
6. Polttoainelinjan + pumpun sähköjen vetoa helpottaa vaijeri jolla kiskoa koko nippu läpi, tai vaihtoehtoisesti putki jonka läpi koko nipun työntää.
7. Kabiinin sähköjen vetoa helpottamaan voi käyttää yli jäänyttä polttoaineputkea tai vaijeria.
8. Polviturvatyynyä ei välttämättä tarvitse irroittaa vaikka ohjeessa näin kehotetaankin tekemään.
9. Ennen laitteen paikalleen asennusta tarkasta saatko kaikki letkut kiinnitettyä laitteen ollessa paikallaan. Itse liitin sähköt, ilmanoton ja ylemmän vesiletkun ennen kiinnitystä.
10. Huomioi tarvittavat "erikoistyökalut".