NiFa:lla on 2011 malli ja Jukka P:llä 2013. Näissä pitäisi olla softassa ero valojen toiminnassa.
2011-mallin on päivitetty 2012-huollon yhteydessä softa ja päivityksen jälkeen takavalot eivät pala 0-asennossa, eikä auto-asennossa päivällä. Diagboxilla voi asetuksista asettaa takavalot palamaan myös näissä tilanteissa, mutta se johtaa virhetilanteeseen, jossa edessä ei pala huomiovalot (=päiväajovalot) vaan parkit. Näin ollen tuota asetusta ei pitä tehdä ja 2011 mallissa tuoreimmalla siihen saatavalla softalla ei saa takavaloja palamaan 0-asennossa ja auto-asennossa päivällä. Poikkeus on tuulilasinpyyhinten ollessa päällä (manuaalisesti tai automatiikalla), jolloin ajovalot ja takavalot syttyvät auto-asennossa.
2013-mallin softan pitäisi taas olla sellainen, että takavalot palavat aina moottorin ollessa käynnissä tai sytytysvirran ollessa päällä, riippumatta siitä missä asennossa valokatkaisija on ja onko päivä vai yö ja palaako edessä parkit, huomiovalot vai ajovalot.
Jos autoon on jollain konstilla asennettu Venäjän vientimallin softa, niin takavalojen toiminta voi poiketa edellisistä, koska siellä valojen ohjelmointi ei noudata EU:n direktiivejä.