Nyt se tuli meikäläisenkin kohdalle ja ihmetellä täytyy suuresti. Käytin vaimon siskon autoa 307 SW-04 1,6 Bens. aurauksen säädössä. Olin vaihtanut molemmat raidetangon päät. Niin...suuresti mie ihmettelen tuon alas vedon tarkoitusta. Miksei sille vain ole yleinen ohje mihin laitetaan säädöt. Jos poikkeaa painot, siis jos ajaa isoilla kuormilla paljon. Niin ilmoitetaan sille sitten eri säätö arvot. Nuilla alasveto systeemillä ne pystyy rahastaan autoilijoita enempi, koska meneehän niiden kans värkätessä enempi aikaakin. No itse hommakaan ei nyt sillai vakuuttanut minua täysin, en tiiä oonko skeptinen vai mikä. Kaveri soitteli tietoja, kun kone kehotti alasveto hommia tehdä. Takaa se veti alas ja mittasi rullamitalla ja 17 lenkillä arvioi korkeutta. Näin vain koneelta, että mittauksia olisi tehtävä edestäkin tai ainakin siellä oli merkattu nuoli.? Eli onko vedettävä edestä ja takaa?, entä mittaukset.? Tässä veto tehtiin taka-akselista ja mittaus takarenkaan edestä. Tuntuis vaan meikäläisestä, että koneelle syötettäis auton tiedot ja kuorman paino, niin se antaa/laskee säätö arvon. Niin kuin sähkömoottorin kytkintäkin, kun rihtaa. Koneeseen syötetään tiedot, niin se laskee, esim. että säädä sitä sinne sen ja sen verran ja nosta/laske 20 kymppiä. Oman auton säätö kun on edessä, ei tule tuo liike kysymykseen.