Auto: 2000 406 Coupe 2,0 (16-ventt., EW10J4, RFR, käyttöönotto 07/2000).
Vaihdatin läjän alustanosia katsastusmiehen toivomuksesta (ala-pallot, kääntölaakerit ja taka aurauksensäätötangot) ja samalla koska auton keula on mällätty jossain vaiheessa pyysin korjaamoa katsomaan pyöränkulmat kokonaisuudessaan. Ohessa mittausraportti. Edessä vasemmalla caster-kulma ohjearvojen ulkopuolella säädön jälkeenkin, mitään vikaa (esim väljää puslaa) en löydä.
Miten huolissaan tuosta kannattaa olla? Uusilla tukivarsilla ja puslilla varmistuisi ettei niissä ole häikkää ja apurungon kiinnitystä voinee säätää joitain millejä. Tuossa olisi kyllä tilaa myös säädettäville yläpään laakeroinneille, mutta niihin pitäisi kehittää jonkinmoinen yläjousilautanen vakiomittaiselle jouselle. Syy kysymykselle on se että auto tuntuu hieman levottomalta tai ainakin kovin herkältä ajaa. Osasyy toki renkaissa, eli katselen tilannetta talvirenkailla uudestaan.
[ylläpito on poistanut liitteen]