Kirjoittaja Aihe: PSA ja FCA ovat yhdistymisneuvotteluissa  (Luettu 17086 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 770
Vs: PSA ja FCA ovat yhdistymisneuvotteluissa
« Vastaus #120 : 16.01.2021, 17:59:57 »
Nyt vaan sieltä Chargerin nokalta ahdettu reilu 700 heppainen kasikone e-Legendin koriin ja auto myyntiin. Jos pitää vihertää, niin saa siihen 300-400 kW sähkötehoa laittaa vielä lisäksi, kunhan ei mitään tonnin painoista akkua laiteta auto pilaamaan.
Kannatan.
Palauttaisi Peugeotin imagoa sinne sporttisempaan suuntaan myös. Ja tuo viheraspektikin tuli hyvin otettua huomioon.

Luulen että hyöty (etenkin meille) on se että noita merkkejä - ainakin osaa niistä - tulee saamaan jatkossakin. Muuten ei tiedä miten olisi käynyt.

Uudet (tulevat) mallit varmaan Stellanties-tuotteita... vanhat edelleen PSA tms.
Näin juur.

Ja hyvä kun vanhat saa olla edelleen niitä mitä ovatkin.
Itseasiassa ei paljon ole tuolla Firman nimellä itselle paljon merkitystä, eipä mun sitä paljon tarvi käyttää, kun en yleisesti firman tuotteista juuri haastele.
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort 1.3 -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88, Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona. 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04, 508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11, 508:n aikaiset II-autot:Transit -03 ja -07
NYT: 405 Mi16 -92, 2008 1.2 aut. -21 ja Boxer L3H2 163 -19
Pojalla nyt: 206 RC -04

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 4 800
Vs: PSA ja FCA ovat yhdistymisneuvotteluissa
« Vastaus #121 : 16.01.2021, 19:01:56 »
Harva sitä Daimlerin tai Tatan tuotteistakaan haastaa niillä nimillä. Datsunitkin on Nissaneita, ja Rellut Relluja, eikä kukaan kirjoita NRA:n tuotteista.

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA ja FCA ovat yhdistymisneuvotteluissa
« Vastaus #122 : 17.01.2021, 17:30:25 »
PRESS RELEASE London, January 16, 2021The merger of FCA and Groupe PSA has been completed The  merger  between  Peugeot  S.A.  (“Groupe  PSA”)  and  Fiat  Chrysler  Automobiles  N.V.  (“FCA”)  (NYSE:  FCAU  /  MTA:  FCA)  that  will  lead  the  path  to  the  creation  of  Stellantis  N.V.  (“Stellantis”), became effective today.As previously announced, Stellantis’s common shares will begin trading on Euronext in Paris and the Mercato Telematico Azionario in Milan on Monday, January 18, 2021, and on the New York Stock Exchange on Tuesday, January 19, 2021, in each case under the ticker symbol “STLA


Eli voitaneen puhua (kirjoittaa) STLA:n tuotteista.
Päätöskurssit:
PSA 21.85€
FCA 12.57€ / 15.23 dollars

Stella on hyvä puhekielen lyhenne.

Marlon Brando elokuvassa Viettelysten vaunu

Peugeot RCZ HDI FAP

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA ja FCA ovat yhdistymisneuvotteluissa
« Vastaus #123 : 18.01.2021, 21:39:37 »
The Stellantis' shares rose 8 percent on their first trading day on Monday, valuing the business at around 42 billion euros ($51 billion).
Peugeot RCZ HDI FAP

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: PSA ja FCA ovat yhdistymisneuvotteluissa
« Vastaus #124 : 24.01.2021, 13:09:49 »
Jokainen automerkki saa Stellantiksessa mahdollisuuden, myös Lancia (myynnissä vain 1 malli) ja Chrysler (myynnissä 2 mallia) Carlos Tavares lupasi.
Peugeot RCZ HDI FAP

Apte

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 58
  • lauman johtaja
Nykyinen: Peugeot 308 2022 1.2 puretech 130 automaatti
Ex: Peugeot 308 2016 1.2 puretech 130 automaatti
Ex: Peugeot 307 1.6 2003 manuaali