Kirjoittaja Aihe: PSA ja FCA julkaisivat vuoden 2020 tuloksen, PSA teki huippu tuloksen Koronasta  (Luettu 1245 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 869
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Koronasta huolimatta PSA teki 7,1% profit margin tuloksen. Toinen puolikas oli jopa 9,4%. Eli vuoden jälkimmäinen puolikas saattoi olla jopa koko maailman autosektorin paras H2 tulos 2020 koronavuodelle.
Tänään julkaistut tiedot:
https://www.stellantis.com/en/news/press-releases/2021/march/strong-2020-results

FCA:n profit margin oli 4,3% joka sekään ei ole huono.
« Viimeksi muokattu: 03.03.2021, 13:51:27 kirjoittanut Pate »
Peugeot RCZ HDI FAP

Ranskalainen GT

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 449
Hyvältä kuulostaa. Toivottavasti tuotekehitykseen satsataan tulevaisuudessa enemmän. Tosin useat komponentit hankitaan alihankkijoita, joiden asemassa on alkanut ilmenemään monopoliin ja kartelliin liittyviä piirteitä, joten niiden painostaminen laadun suhteen ei olekaan niin yksinkertaista.
Tätä ei nyt pidä ymmärtää siten, että olisin 3008 autooni tyytymätön, vaan siten, että tunnustan uhkakuvan liittyen ureasäiliöön ja nox anturiin. Samoja ongelmia on kaikilla automerkeillä raskaskalusto-, maatalous- ja maanrakennuspuolta myöten. Ja yleensä jäljet johtavat alihankkijaan.
Civic, Sportside 4,3l, Sportside 5,7l, Caprice Classic 5,0l, Suburban 6,5l, Chevy Van 6,5l, Chrysler 300M 3,5l -00, Citroen Berlingo 1,6l -03, Citroen C5 break 2,0l -06, Grand Picasso 2,0l -08, Chevrolet Silverado Duramax 6,6l -03, Citroen C5 Tourer 2,0l -10, Peugeot 508 GT 2,2l -11, Peugeot 3008 Allure BlueHdi 120 autom. 1,6l -18, Peugeot 508GT 2,0l -15, Opel Vivaro -20, Peugeot 3008 GT Hybrid 225 - 21.

Ranskalainen GT

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 449
Hyvältä kuulostaa. Toivottavasti tuotekehitykseen satsataan tulevaisuudessa enemmän.
Olisiko nykyisten mallien (208 II, 2008 II, 3008 II, 5008 II, 508 II) tuotekehitykseen jo satsattu aiempaa enemmän?
Civic, Sportside 4,3l, Sportside 5,7l, Caprice Classic 5,0l, Suburban 6,5l, Chevy Van 6,5l, Chrysler 300M 3,5l -00, Citroen Berlingo 1,6l -03, Citroen C5 break 2,0l -06, Grand Picasso 2,0l -08, Chevrolet Silverado Duramax 6,6l -03, Citroen C5 Tourer 2,0l -10, Peugeot 508 GT 2,2l -11, Peugeot 3008 Allure BlueHdi 120 autom. 1,6l -18, Peugeot 508GT 2,0l -15, Opel Vivaro -20, Peugeot 3008 GT Hybrid 225 - 21.

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 4 800
Stellantiksella olisi omakin "urea"-teknologia, jota ei vaan jostain syystä käytetä. Faurecialla on kiinteään panokseen perustuva NOx-suodatin, joka on toiminnallisesti yksinkertaisempi ja panoksen vaihtoväli on yli 100 tkm. En tiedä miksi, mutta jostain syystä tuo ei kuitenkaan ole konsernille itselleen edes kelvannut. Toki siellä on paljon muutakin sellaista, mitä myydään muille, mutta ei esim. PSA:n autoissa ole koskaan näkynyt.