Moi.
Oli tosiaan auto jo vuodon takia korjaamolla, ja sieltä tämä tieto on peräisin. Siellä oli vaihtoehdot korjata vuoto joko A: kansi irti, vanha tulppa pois ja uusi prässillä paikoilleen. B: koko motti irti ja käyttö jollain kolmannella osapuolella joka hoitaisi tulpan.
Kustannukset ensimmäiseen jakopään, vesipumpun, kannentiivisteen, venttiilikopan tiiviste ym. ns. pakolliset, 1500€.
Jälkimmäinen oli tasaraha, kevyt toimintatonni, 1000€.
Avoin ehdotuksille. Mitä ja missä ja kuka...? Alkaa auton hinta korjauskuluissa lähiaikoina lähteä toiselle kierrokselle. (Kytkinpaketti, palat ja levyt joka kulmaan, eteen laakeria, koiranluuta...) Kuluvia osia tietysti, osuu vaan kaikki päällekkäin synkkenevään syksyyn.
Mutta takaisin aiheeseen. Egr:n olen itse kesällä käyttänyt irti. Riittäisiköhän tila päästä käsiksi tällä purkumäärällä tuohon proppuun? Edes jollain tasolla, tyyliin tukkia vuoto jotenkin epätoivon vimmalla? Taitaa jäädä nähtäväksi. Voin tehdä referaatin toimenpiteestä tähän, jos siihen menee.
Kiitos ja kumarrus jo osallistuneille, kuin myös etukäteen niille, jotka jaksavat vinkkejä ts. kirjoittaa.