Kirjoittaja Aihe: 508 - Automaattinen nopeusrajoitusten tunnistus  (Luettu 3393 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 4 801
Vs: 508 - Automaattinen nopeusrajoitusten tunnistus
« Vastaus #30 : 17.02.2022, 17:08:07 »
Toimii. Se lopettaa toimimisen, kun etäisyyttä mittaava anturi häiriintyy tai estyy mittaamasta etäisyyttä. Lumi, jää, loska ja sade vaikuttavat tähän.

ves_ku

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 434
Vs: 508 - Automaattinen nopeusrajoitusten tunnistus
« Vastaus #31 : 17.02.2022, 17:46:20 »
Samaan tapaan toimii mitä muissakin merkeissä tullut vastaan. Räntäsade varsinkin tolle systeemille myrkkyä.

drinkalot

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 567
Vs: 508 - Automaattinen nopeusrajoitusten tunnistus
« Vastaus #32 : 05.10.2022, 22:39:33 »
Ootteko huomannu sellasta että tuo ei oikein halua vakkarilla ohittaa oikeaa kaistaa pitkin jos joku hitaampi on vasemmalla kaistalla. Alkaa jarruttelemaan ainakin minulla.

HiTec

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 028
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: 508 - Automaattinen nopeusrajoitusten tunnistus
« Vastaus #33 : 06.10.2022, 07:55:55 »
Ootteko huomannu sellasta että tuo ei oikein halua vakkarilla ohittaa oikeaa kaistaa pitkin jos joku hitaampi on vasemmalla kaistalla. Alkaa jarruttelemaan ainakin minulla.

Ei nyt sinällään liity nop.tunnistukseen mitenkään vaan enempikin act.cruiseen, mutta liekö systeemit parantuneet kun tuossa omassa smurffibussisani tätä hidastelua ei esiinny kuin korkeintaan vas.kaartuvilla osuuksilla kun kamera ei osaa yhdistää kaartuvaa tietä edessään viereisellä kaistalla olevaan autoon, vaan tulkitsee sen olevan suoraan edessä. Kuitenkin melko pieni vaiva kun sen tietää, osaa ns. ottaa vastaan itse kaasupolkimella ja ikäänkuin "pakottaa" tuon systeemin vain jättää ko. auton huomioimatta 8)

Citroën Berlingo III 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Dethleffs C'Go 495 QSK -16
Suzuki GSF 1250 SA GT Bandit -08