Kirjoittaja Aihe: Karttapäivitys ei onnistu  (Luettu 2110 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tapunen

• Käyttäjä
  • *
Karttapäivitys ei onnistu
« : 07.09.2025, 11:27:05 »
508 Allure Pack Hybrid 225 EAT8-automaatti farkku, 2022
Karttojen päivitys USB muistitikulta ei onnistu, järjestelmäpäivitys meni onnistuneesti.
Löytää kyllä tikulta päivityken, mutta päivityksen alkaessa tulee herja: "Päivitys map-eur epäonnistui"
Päivityksen lataaminen tikulle sujui ongelmitta.

PUG-508

• Ylläpitäjä
Vs: Karttapäivitys ei onnistu
« Vastaus #1 : 07.09.2025, 13:26:09 »
Kokeile toista muistitikkua. 64gb
Peugeot 3008 hybrid

HiTec

• Käyttäjä
  • Eipä turhia höttyillä :)
« Vastaus #2 : 07.09.2025, 14:19:17 »
Itse myös joskus törmännyt vastaavaan kun olen sen paketin purkanut suoraan tikulle. Kaikki näytti kyllä hyvälle, hakemistopuut kuten kuuluukin jne, mutta ei vain toiminut. Siitä lähtien olen aina purkanut sen paketin ensin kovalevylle, josta vasta sitten kopioinut tikulle valmiiksi purettuina tiedostoina ja homma pelaa. Älä kysy miksi, mutta näin vain olen sen käytännössä havainnut.
Citroën Berlingo III 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
BMW R 1200 ST -05

Tapunen

• Käyttäjä
  • *
« Vastaus #3 : 07.09.2025, 23:13:10 »
Itse myös joskus törmännyt vastaavaan kun olen sen paketin purkanut suoraan tikulle. Kaikki näytti kyllä hyvälle, hakemistopuut kuten kuuluukin jne, mutta ei vain toiminut. Siitä lähtien olen aina purkanut sen paketin ensin kovalevylle, josta vasta sitten kopioinut tikulle valmiiksi purettuina tiedostoina ja homma pelaa. Älä kysy miksi, mutta näin vain olen sen käytännössä havainnut.

Katoppas vaan. Tein samalla tavalla, ja mitä ihmettä, päivitys meni läpi ongelmitta. Ja tosiaankin tikun sisältö näytti molemmilla tavoilla samanlaiselta. Paljon minäkin ymmärrän, mutta nyt en!
Kiitokset vinkistä haitekki!