Auto: 1996 406 1,8 (XU7JP4, 210 000 km).
Ko. kulkine tuli käyttööni kevättalvella ja kohtuullisen heikosti antoi lämmintä ilmaa. Nyt kun pohjolanliikenteen tallissa tarkenee niin tarttis alkaa selvittää asiaa. Autossa ei ole ilmastointia ja kaikki säädötkin perinteisiä "käsinveivattavia." Raitisilmasuodatin on uus ja ilma kyllä kiertää. Kiertääkö siellä kennossa koko ajan kuuma vesi ja läpällä vaan otetaan sieltä sekoitusta? Vähän tahmeesti liikkuu lämmönsäädön nuppi, näkeekös sen läpän liikeradan toiminnan, ilman että tarttee koko autoa purkaa? Sitten olis tuo kennon huuhtelu/vaihto varmaan edessä jos tuo säätö itsessään pelittää. Vai onks täs autos jo "luonnostaan" tehoton lämmityslaite? Ei huvittaisi alkaa mitään kennoakaan turhaan vaihtamaan...