Kirjoittaja Aihe: 407 - Sähkösäätöisten takaiskarien vaihto normaaleiksi?  (Luettu 952 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tume

  • Vieras
Auto: 2004 407 SW 3,0 V6, ajettu 211 000

Autossa molemmat takajouset poikki. Mitkä ns. normaalit jouset + iskarit voisi vaihtaa noiden sähkötolppien tilalle? Menisikö esim. SW 2.2 roippeet heittämällä? Mitä tapahtuu jousituksen virheilmoituksen kanssa, ellei tee JPK:n palstalla esittämää vastusten laittoa amvaria huijaamaan? Harmittaa laittaa muuten hyvä auto paaliin vain sen takia, ettei takaiskareita saa kuntoon kohtuu kustannuksilla. Tukkureilta ei kuulemma edes löydy alkuperäistä pakettia ja Pörhön hinnan voin arvata.

kurkimies

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 282
Oletkos katsonut autodocin yms... ulkomaalaiset varaosaliikkeet?

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 773
Auto: 2004 407 SW 3,0 V6, ajettu 211 000

Autossa molemmat takajouset poikki. Mitkä ns. normaalit jouset + iskarit voisi vaihtaa noiden sähkötolppien tilalle? Menisikö esim. SW 2.2 roippeet heittämällä? Mitä tapahtuu jousituksen virheilmoituksen kanssa, ellei tee JPK:n palstalla esittämää vastusten laittoa amvaria huijaamaan? Harmittaa laittaa muuten hyvä auto paaliin vain sen takia, ettei takaiskareita saa kuntoon kohtuu kustannuksilla. Tukkureilta ei kuulemma edes löydy alkuperäistä pakettia ja Pörhön hinnan voin arvata.
@JPL, ei JPK.  :)

Kokeilen toimiiko tägäys "meillä". (Monissa paikoissa, myös foorumeilla, toimii)
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort 1.3 -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88, Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona. 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04, 508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11, 508:n aikaiset II-autot:Transit -03 ja -07
NYT: 405 Mi16 -92, 2008 1.2 aut. -21 ja Boxer L3H2 163 -19
Pojalla nyt: 206 RC -04

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 877
  • 407 3.0 V6 Sport
Kyllä sopivat koko iskaripaketit vaihtaa SW:n iskareiksi. Kaikki SW farkut ok. Vikakoodit jos ei haittaa, niin hanaa. Muutoin iskarista mittaamalla käämien vastukset tai nappaa iskarin päästä toimimoottorin rälläkällä pois ja jemmaa sen johto kytkettynä taka-akselipalkin sisälle.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

S_a_m_i

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 711
Hommasin omaan farkkuuni maailmalta purkuosana amwarin tolpat. 120€ maksoi sis. molemmat takatolpat, postikulut ja liettualaiselle kaverilleni vähän kulukorvausta soitteluista, selvittelyistä ja maksujen välittämisestä yms.

Tuohon hintaan en lähtisi vaihtamaan normitolppia tilalle. Toki b-osan toimivuuksissa on aina riskinsä, mutta mulle osui ehjät kohdilleen. Kyllä näitä löytyy, kun tietää mistä kyselee.
Nykyiset: P406 Coupe 3.0 V6 -01, P406 Gw Executive Hdi -04,  P405 Mi16 "projektointia" -90, P405 Mi16 -91, P205 Gti 1,9 -90, P205 Cti 1,6 -87, P205 Gti 1.9 Dimma -88

Exät: P306 Hdi farkku -00, P406 Hdi -99, P306 Gti -00, P405 Mi16 -88, P405 Sri -93