Minäpä olen. 307:aan tuon vaijerivetoisen jarrupolkimen asentaminen on vaikea, sillä sitä ei oikein hyvällä tahdollakaan saa kiinnitettyä kuljettajan jalkatilan verhoiluun. Syy on se, ettei verhoilun taustalta löydy yhtään tukevaa kiinnityskohtaa, siis ilman että verhoilun poistaa. Toinen ongelma on siten se, ettei tuohon poljinrakennelmaan saa aivan helposti työntöä aikaiseksi vaijerivetoisesti. Siistejä ratkaisuvaihtoehtoja on mielestäni ainoastaan yksi: tuoda keskikonsolin takaa poljin tankovälitteisesti matkustajan puolelle. Toteutus on sitten täysin 307 merkkikohtainen. Tämä toteutus on erinomaisen siisti ja tukeva verrattuna muihin tuntemiini ratkaisuihin. Akseli kiinnittyy kuljettajan puolella kaasupolkimen kiinnityspulttien alle ja matkustajan puolella on lattialla kumimaton alla tukeva kehikko, jonka etu yläreunaan poljin on nivellety. Epäilen nimittäin suuresti katsastusmiehen suhtautumista ohjausakselille tai sen kiinnityksiin ripustettavia laitteita.
Toinen vaihtoehto on sitten se, että myisin 20€ hintaan juuri tällaisen tukevan akselivälitteisen omani, jolloin poljin on käyttövalmis noin vartissa. Tämä toimii loistavasti (ei tarvitse juuri polkea) ja sillä on vuoden sisällä tullut kaksi ajokorttia helposti. Polkimen katsastus oli myös sujuva siistin toteutuksen ja täsmällisen toiminnan vuoksi.