Ilmeisen vaoikea keksiä kumpi niistä aiheuttaa vatkauksen joten molemmat varmaan vaihtuu samalla kerralla. Siis vetoakselit jos siihen asti päästään.
Jos kumityynyissä ei ole vikaa, saattaa tosiaan vetonivelissä olla. Kyllä vikaa voi etsiä niin että nostaa keulan akselipukkien varaan ja pyörittää vaikka 3-vaihteella ja lukitsee toisen puolen lukkoon (vaikka renkaan alle lautoja). Eli kun akselikulma on jousien ulkoasennossa jyrkkä, saattaa nivel nykiä, sen kyllä huomaa jos ei pyöri nätisti. Vastusta voi lisätä painamalla jarrua. Tietty kannattaa olla varovainen ettei keula putoa pukeilta, siis jos maahan lukittu rengas jotenkin nykäisee (jos sammuttaa koneen ja nostaa kytkimen vaihde päällä, niin vinhasti pyörivä rengas saattaa vääntää tasauspyörästön kautta momentin lukitulle pyörälle).
Niin se vielä ettei abs rupea tekemään mitään jarrutuksia automaattisesti, se pitäisi varmistaa, tosin en tiedä voiko abs:n tai luistoneston kytkeä pois päältä. Jos ei pysty, voi testi olla mahdoton toteuttaa.
Jos jompikumpi ulkonivel jumittaa, voi sen vaihtaa erillisenä osana, ei tarvitse koko akselia vaihtaa.
2tronic taitaa olla automaatti?
Rupesin vielä miettimään, miksi ravistus tulee noin kovassa vauhdissa, se ei ehkä viittaa vetoniveliin, niiden pitäisi nykiä hitaassakin vauhdissa...