155 tkm ajettu, auto on aina huollettu huoltovihossa annetun huolto-ohjelman mukaisesti. 148 tkm kohdalla auto oli Automaassa, koska pakkasaamuina (oli talvi) starttia pitää venyttää, lähtee kyllä ensimmäisellä käyntiin jos muistaa kääntää tarpeeksi pitkään vaimesta. Ilmeisesti käynnistysongelmien takia katsastuksessa paljastui OBD vikakoodi P0301. Vein auton katsastushylsy lapun kanssa 148 tkm ajettuna automaahan. Vikaa ei löydetty, sytytystulppien kärkiväliä kasvatettiin ja P0301 kuitatiin jotta katsastus saatiin läpi. Ajoin autolla tällä viikolla työreissun ja huomasin että nyt samanlainen venytetty käynnistys pitää tehdä kuumallekin koneelle. Vaihdoin tänään tulpat, hieman ihmettelin että miksi eivät automaassa 148 tkm kohdalla vaihtaneet tulppia, kuluneet ovat ainakin nyt 155 tkm kohdalla. Loppuun ajetut tulpat olivat suht siistit,paitsi yksi tulpista. Jakohinasta laskien toinen tulppa oli aivan karstainen ja kulunutkin enemmän kuin muut tulpat. Kone käynnistyy nyt kylmänä ja kuumana laakista, ei tarvi kuin virta-avaimella vihjaista. Kaippa tämä tarvisi puristupaine testiin viedä, tosin öljynkulutus on vähäistä. Ex autoni BX (TU muoottori), siinä meni venttiilin ohjurin kumit 180 tkm kohdalla. Automaa kertoi että ei ole tehty vm 2003 , 1.6L pösöihin venttiilinohjurien remppaa. Kaippa tuo kansi pitäisi joskus avata,jos vaimo aikoo autoa pitempään pitää.