Tyytyväisyyskin on suhteellista, toisen mielestä auto toimii hyvin jos se ei jätä välille ja katsastusta varten ei tarvitse tehdä isoa remonttia. Ruostettakaan ei mainittavasti ole jos jakkara ei mene pohjasta läpi.
Oma mielenlaatu on sikäli stressaava että pulkan pitää olla kunnossa, se ei saa kolista, vapista, nykiä tai tehdä muitakaan koiruuksia jotka eivät uutenakaan ole kuuluneet asiaan. Kondis pitää olla myös sellainen että katsastukseen voi ajaa milloin tahansa teettämättä ensin sitä varten jotain täsmäremppaa.
En siis sano että Neljänollakuus ei voisi tuollainen olla, ostinhan sellaisen hyvässä uskossa itsekin. Olen vaan huomannut että toisilla autonkäyttäjillä on vähän erilainen käsitys siitä milloin vanha auto on hyvässä kunnossa, melkein jokainen on varmaan käytettyä autoa ostaessaan huomannut minkälaisia tunkioita kaupitellaan "siisteinä" ja "teknisesti huippukuntoisina".
Ja tuohon laadukkaiden osien käyttöön: Ilman muuta pyrin itsekin vaihtamaan/vaihdattamaan asiallista palikkaa tilalle, mikään ei nypi niin paljoa kuin paikka jonka vuosi sitten on korjannut ja taas se on rikki. Nippeleiden hintaetukin tulee äkkiä syötyä jos osat ovat lyhytikäisiä, varsinkin jos ne asennuttaa pajalla. Itse laitoin kärryyn juuri Lesjöforsin jouset ja Sachsin iskarit, puolalaiset Halipatsuidat olisi varmaan saanut vähän halvemmalla mutta "jonkunmerkkisillä" osilla on sentään vähän pidempi elinajanodote ja kuitenkin alkuperäisnikaleita selvästi halvempi hinta. Alapallot taas vaihdatin leijonaosina, ne kun eivät kumminkaan maltaita maksa ja merkittömien tarvikkeiden kesto jää puhtaasti arvailun varaan.