Joo se vuoti todella vähän, siksi sillä aika kauan ajeltiinkin ja ihmeteltiin vain miksi ei tullut kovin lämmintä ilmaa sisälle. Ilmaa tuli kiertoon niin vähän ja meni ensimmäisenä tuonne lämppärin puolelle. Nyt lopuksi alkoi vuotaa sitten enemmän tai kerääntyi tarpeeksi että pääsi moottorinkin kiertoon ja lämmöt alkoi nousta. On se saattanut vuotaa useammastakin kohtaa, mutta tuo sylinterien välinen kohta oli selvästi tummunut, ei kuitenkaan rikki. Velipoika tuon rempan teki ja kehui että kansi olisi ollut hänen mielestään aavistuksen liian löysällä alunperin. Pääasia että nyt toimii ja tarkenee! Fiat Unolla ajeltiin viikon verran ja sen jälkeen tuo pösö tuntuu aivan taivaalliselta! Auton vaihto kuumetta on hieman ollut ja kauppojakin hierottu, mutta nyt kyllä kuume hieman laski kun pääsi pösöllä taas ajelemaan.