5-vaihteinen MA-vaihteisto:
MA-vaihteistoa on käytetty 207-mallien 1,4-litraisten bensiinimoottorien TU3A, TU3AE5 ja ET3J4 yhteydessä, 1,4-litraisten VTi-bensiinimoottorin EP3 ja EP3C yhteydessä, 1,6-litraisen bensiinimoottorin TU5JP4 yhteydessä, 1,6-litraisten VTi-bensiinimoottorien EP6 ja EP6C yhteydessä sekä 1,4-litraisten HDi-dieselmoottorien DV4TD ja DV4C yhteydessä.
5-vaihteisen MA5-vaihteiston tyhjennystulppa (16 mm) on vetopyörästökotelon alaosassa. Täyttö tapahtuu vaihteiston päällä olevan korvausilma-aukon (huohottimen) kautta. Oikea öljymäärä varmistetaan tyhjentämällä vaihteisto ja täyttämällä se uudelleen sen tilavuutta vastaavalla öljymäärällä. Vaihteiston öljytilavuus on tyhjennyksen jälkeen 2,0 litraa (purkamisen jälkeen 2,1 litraa).
Tyhjennystulpassa on 8 mm:n neliökolokanta, 16 mm:n kuparirengastiiviste ja sen kiristysmomentti on 33 Nm. Tyhjennystulpan päässä on magneetti, jonka tarkoituksena on kerätä öljyn joukossa olevat mahdolliset metallisilput. Puhdistuksen jälkeen magneetti on syytä rasvata, jolloin se sitoo epäpuhtaudet itseensä paremmin.