Vika saattaa olla paineensäätimessä, vaikka testeri ilmoittaa viasta paineen tunnistimessa. Olisi ollut kiva tietää, millä konstilla vika korjaantui. Omassani Expert 2.0L vika juontui polttoainepumpusta tankissa. Tankin pumppu oli ehtoopuolella, mikä ilmeni siinä, että polttoainesuodattimeen kertyi hieman pientä metallilastua. Kaikki olisi ollut ok, mutta huollossa oli polttoainesuodatin vaihdettu niin, että lastut pääsivät puhdistamattomasta suodatinkupista suodattimen vaihdon yhteydessä paineen säätimeen. Elikä suodatinkuppia ei oltu puhdistettu.
Lopputulos oli se, että lastu paineensäätimessä heitti moottorin vikatilaan ja sammutti koneen moottorijarrutuksessa. Tekohengityksenä sillä kertaa sai vikavalon sammumaan, kun käynnisti useaan kertaan peräkkäin. Vikavalokin sammui, kun ryntäytti konetta muutamia kertoja. Vika pysyi poissa 100-1000km ajan kerrallaan.