Tänään, kun lähdin ajamaan, niin toimi muuten ihan ok, tyhjäkäynti ei enää vaeltanut, mutta kävi turhan korkealla, kierroksista en tiedä (autossa ei ole kierroslukumittaria), korvakuulolla yli 1000 rpm.
Sitten vielä jarrupoljin oli ihan kivikova. Kun tulin kotiin, niin katsoin konehuoneeseen ja huomasin, että jarrutehostajan letku oli katkennut imusarjan muoviputkesta ja kun laitoin letkun takaisin imusarjaan kiinni, niin jarrut toimivat jotenkuten, mutta moottori sammuu heti eikä käynnisty kuin letku irrotettuna. Jouduin tekemään letkuun pienen reiän, jotta moottori käy.
Onko siinä jarrutehostimen alipaineletkussa kenties jokin takaiskuventtiili vai miksi tekee tuollaista, että sammuu, kun letku on kiinni eikä käynnisty kuin letku irrotettuna? (Korjasin letkun siten, että laitoin isomman kumiletkun "holkiksi" vanhan letkun/imusarjan liitoksen päälle.)